Ce nu ti-au spus expertii niciodata despre productivitatea angajatilor

de

Multi experti prezinta strategii prin care sa maresti productivitatea angajatilor, dar majoritatea nu iti spun cel mai important lucru: cum sa aplici in realitate strategiile lor, in compania ta.

Afla cum am ajutat un lant de farmacii din zona Transilvania sa isi mareasca cifra de afaceri, ca urmare a unei cresteri a productivitatii angajatilor.

Doru Mircea, trainerul principal de la Business Academy, va tine un workshop pentru antreprenori in care va prezenta detaliat strategiile cu care am ajutat un lant de farmacii si cum poti aplica aceleasi strategii, personalizat, in firma ta.

Lantul de farmacii vizat este in zona Transilvania, are in total 170 angajati si o cifra de afaceri de 12 milioane euro cifra de afaceri pe an.

Gandeste-te ca daca reusesti sa cresti productivitatea angajatilor tai cu macar 10% (de obicei e mai mare cresterea) si ai o echipa de 10 oameni, asta inseamna ca ai aceleasi rezultate pe care le-ai fi avut daca mai angajai inca o persoana. Si toate astea cu costuri mult mai mici decat cheltuielile pe care le aduce o noua angajare.

Workshop-ul va fi impartit in 2 parti de cate 1h 30min, cu o pauza de 15 min intre ele, si o sesiune de intrebari si raspunsuri.

Ce vei invata in acest workshop:

  1. Cum poti dezvolta competentele critice ale angajatilor tai ca sa fie mai performanti la locul de munca [1h 30min]:

    1. Cele mai importante si usor de dezvoltat 5 competente pentru un angajat productiv: interpersonal savvy, action oriented, peer communication, process management, problem solving.

    2. Care sunt comportamentele asociate acestor competente

    3. Cum sa legi comportamentele de rezultate prin feedback

  2. Studiu de caz practic - cum am aplicat strategiile prezentate in prima sesiune intr-un lant de farmacii [1h 30min]:

    1. Situatia firmei: probleme, planuri de dezvoltare.

    2. Propunerea concreta Business Academy: cum am implementat conceptele in practica.

    3. Rezultatele obtinute.

 

In plus, vom avea si un concurs special pentru participantii la workshop, prin care oferim un premiu pentru 3 dintre antreprenorii din sala.

Doru Mircea va evalua competentele si va crea un raport asupra profilului psihologic pentru 2 oameni din echipa ta de vanzari, daca esti printre cei 3 castigatori.

Costurile de participare la workshop sunt:

- 150 RON / persoana, sau

- 250 RON / 2 persoane (daca mai vii cu cineva)

Workshop-ul se va tine pe data de 29 mai 2014, orele 10.00 - 14.00, la Hotel Ramada Parc, Sala Terra, in Bucuresti, str. Poligrafiei nr. 3-5, Sector 1. Ai o harta aici cu locatia.

Programul este urmatorul:

 9:30 - 10:00 | Sosirea si inregistrarea participantilor

10:00 - 11.30 | Cum poti dezvolta competentele critice ale angajatilor tai ca sa fie mai performanti la locul de munca

11.30 - 11.45 | Pauza de cafea

11.45 - 13:15 | Studiu de caz practic - cum am aplicat strategiile prezentate intr-un lant de farmacii

13:15 - 14:00 | Intrebari si raspunsuri

Pentru inscriere completeaza acest formular.

Acest eveniment face parte din seria studiilor de caz reale in care cei de la Business Academy detaliaza cum au ajutat mai multe firme din Romania sa isi creasca cifra de afaceri. Daca nu ai citit articolul anterior, il poti gasi aici: Cum a dublat fostul director national de vanzari de la Sanofi veniturile unei echipe de vanzari.

comments powered by Disqus
×

Newsletter

Ca sa stii in permanenta ce este nou in materie de pregatire pentru business si vanzari, fara sa pierzi ore intregi cautand articole sau carti, te invit sa introduci adresa de e-mail si vei primi saptamanal newsletter-ul nostru. Multumesc.

Nume
Prenume
Email